REGISTRERA DIN FELANMÄLAN VIA VÅRT WEBBFORMULÄR

Alla felanmälningar hanteras av vårt 
ärendehanteringssystem.

 

När du skickar din felanmälan via vårt webbformulär så blir det registrerat på korrekt sätt.
 

Välj detta alternativ för alla typer av felanmälningar eller beställningar.
Har du en bild på felet/skadan kan du även bifoga denna till din anmälan. Du får sedan bekräftelse till din e-post på att anmälan noterats samt även när jobbet är utfört.

Gäller felanmälan en fastighet som tillhör en bostadsrättsförening så finns gränsdragningen mellan vad föreningen respektive de boende ansvarar för skrivet i stadgarna för just er bostadsrättsförening.

scott-graham-5fNmWej4tAA-unsplash.jpg
tools.jpg

Ärenden som vi tar emot här

  • Fel i bostaden eller fastigheten (ej akuta ärenden)

  • Nycklar

  • Taggar

  • Namnändringar

  • Elektroniska namntavlor

  • Porttelefoner

  • Passagebehörigheter


Om du vill ändra något i porttelefon/elektroniska namntavlor fyll i det du vill ändra via webbformuläret ovan så utför vi åtgärden snarast.

Fastighetsjour

Om er bostadsrättsförening har tecknat avtal med oss gällande fastighetsjour så når ni denna via telefonnummer 08-533 384 40 utanför ordinarie arbetstid (vardagar 7-16)

Arbete som utförs på jourtid och inte innefattar bostadsrättsföreningens ansvar debiteras de boende direkt.